موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود فیلم سینمایی هندی مامان بزرگ من Super Nani 2014 دوبله فارسی

 دانلود فیلم هندی  Super Nani 2014 با دوبله فارسی
 دانلود دوبله فارسی فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani 2014
دانلود فیلم مامان بزرگ من Super Nani 2014
این فیلم دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

.

نام اثر: مامان بزرگ من – super nani

کیفیت: HD 720p / عالی

امتیاز: IMDb 4.6/10

مخاطب: بزرگسالان

محصول: هندوستان

ژانر: درام – اجتماعی

کارگردان: ایندرا کومار

با هنرنمایی: رکا (rekha)، شارمان جوشی (sharman joshi)، آنوپام خر، راندهیر کاپور

مدت زمان: 101 دقیقه

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: 2015

تاریخ انتشار: 1395

خلاصه داستان: باهاراتی (رکا) زنی فداکار و دلسوز تمام تلاشش را می کند تا خانواده خود را خوشحال و راضی نگه دارد. اما همسر و فرزندانش همچون کلفت با او رفتار کرده و قدر زحمات او را نمی دانند… 


دانلود فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani : مادربزرگ معرکه یا  مامان بزرگ من Super Nani فیلمی هندی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به رخا، شارمان جوشی، راندهیر کاپور و انوپم کهیر اشاره کرد.  فیلم داستان مادری است که همه زندگیش را فدای بچه ها و همسرش کرده است ولی انها قدر او را نمی دانند و با او بد رفتاری میکنند تا اینکه نوه او به نجات او می آید و او را به مسابقه مدلینگ می برد و او حالا از همه خانواده اش موفق تر است….

شارمان جوشی یکی از بازیگران فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani :
شارمان جوشی هنرپیشه سینما و تئاتر اهل کشور هند است. وی از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به سه احمق، سلام ، هرج و مرج: سرگرمی نامحدود، ازدواج شماره ۱ و سبک اشاره کرد.

خلاصه داستان فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani :
فیلم داستان مادری است که همه زندگیش را فدای بچه ها و همسرش کرده است ولی انها قدر او را نمی دانند و با او بد رفتاری میکنند تا اینکه نوه او به نجات او می آید و او را به مسابقه مدلینگ می برد و او حالا از همه خانواده اش موفق تر است….

بازیگران فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani :
Rekha as Bharti Bhatia (Chunni)
Randhir Kapoor as R.K. Bhatia
Sharman Joshi as Mann
Shweta Kumar as Riya
Anupam Kher as Mr. Sammy (Bamboo)
Rajesh Kumar as Suketu
Shreya Narayan as Astha
Vishakha Subhedar as Ratna
Aanchal Dwivedi
Varsha Usgaonkar

تصاویر فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani :



اطلاعات فیلم هندی مامان بزرگ من Super Nani :
کیفیت تصویر : 1080p
فرمت تصویر : MP4
کارگردان : ایندرا کومار
تهیه کننده: ایندرا کومار
سال پخش: ۲۰۱۴
مدت زمان نمایش: ۱۰۳ دقیقه
امتیاز: ۴٫۶


لینک دانلود
 

دانلود فیلم مامان بزرگ من دوبله فارسی

دانلود با کیفیت 1080p  دوبله فارسی




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.