موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ جدید ماکان بند بنام یه نمه خنده

دانلود آهنگ جدید ماکان بند بنام یه نمه خنده

Download New Single Track By : Macan Band – Ye Name Khande

دانلود آهنگ یه نمه خنده ماکان بند

Download New Single Track By : Macan Band – Ye Name Khande

ماکان بند یه نمه خنده


دانلود آهنگ جدید ماکان بند بنام یه نمه خنده  

  

لینک دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت 128

همه بالو پر منو زدی شکوندی تو سر جاش احساس و دلمو نشوندی

تقصیر خودم بود راه دادمت توی زندگیم آخرشم خوردم چوبشو از روی سادگیم

ماکان بند یه نمه خنده

چی کشیدم توی این رابطه و ندیدم باتو در حد یه نمه خنده روی لبام دیگه این عشق به تار مویی بنده

بزن از خواب منو بپرون تا این عذاب دود بشه بره هوا انگار که نبوده دیگه تموم میشه بی دعوا

اینو فهمید دلم اگه دیر ولی تصمیم دارم راحت غرورمو واسه یه غریبه نشکونم دیگه

چشم و گوش بسته من دلو دادم و جواب پس میدم به خودم عمری که از دست دادم وای که میوفتن یادم


لینک دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت 128



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.