موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ مهراب و معراج و فرزاد شجاعی به نام داغون تر نبود

دانلود آهنگ جدید مهراب و معراج و فرزاد شجاعی به نام داغون تر نبود
Download New Music Mehrab And Farzad Shojayi And Meraj Called Daghoontar Nabood
دانلود آهنگ داغون تر نبود از مهراب و معراج و فرزاد شجاعی 
Daghoontar Nabood az Mehrab And Farzad Shojayi And Meraj 
دانلود آهنگ مهراب به نام داغون تر نبود
 Daghoontar Nabood - Mehrab  
داغون تر نبود مهراب و معراج و فرزاد شجاعی
 
  لینک های دانلود 
متن ترانه مهراب و فرزاد شجاعی به نام داغون تر نبود 
مادر بشین کنارم میخام باهات درد و دل کنم
مادر من همه درا رو روم بستن
دنیا چرا وایستاده مادر
مادر دیگه کم آوردم مادر
رفتن همه رفتن
همه زدن و رفتن
مامان میدونی با کی رفت مادر من
مامان اینجوری نگام نکن مادر من
مادر میدونی چی شده
مامان رفت اونم رفت
عشقم رفت مادرم – 
با رفیقی که جونمو براش دادم مادر من
مادرم من زندگیمو به پاش زدم مادر
داری میری بدون من میگی این آخرین راهه
میگی دلم کنارت نیست داره میره به بی راهه
میگی دلت دیگه واست توی قلبم نداره نبض
ولی نزدیک اون بود که بهم میگی منو ببخش…
نمیبخشم تویی که ازم گذشتی و میری
نمیخشم تو که وقت رفتن اشکامو دیدی
میسوزه دلم واسه دلم که همش بازیچه بود
میسوزه دلم واسه آتیش عشقی که خوابید چه زود
دلت آروم شد خودم رفتم
آزادی به هر کی دوس داری رو بندازی
نالوتی تو بانویی بودی
که هر کسو میبینم بگم این عکسو میشناسی
گفتم مخلصیم فکر کردی آدمتم
بعد من هیشکی حسابت نمیکنه آدمت هم
خواستی ولم کنی جون مادرتو قسم خوردی
ببین به گریه میندازم حتی مادرتم
مثل خودم ندیدم رو زانوهاش صاف وایسته
دردی که بهم دادی مرد میخاد پاش وایسته
میخندیدی واسه همه من که عاشق اخمتم
اخم کن توله سگ تو بمیری پشتتم
چشمای تو دلبری کرد دل مام که رفت
طفلی هنوز دنبال ی سنگ صبوره
گفتم مث رگ گردن همیشه نزدیکم
هر چند دلم خیلی ازت دوره
من نمیخام جای پیشونیت عکساتو ببوسم
نمیخام کنج این اتاق بپوسم- 
نمیخام نگه دارم ازت یادگاری
پس پاک کن حافظه هر چی ازش داری
میگفتی مهراب قلبم فقط مال توعه
تو همونی بودی که قلبتو هدیه میدادی
قلبت… هههه
قلبت که سهله تو همه جاتو به باد دادی
اگه ی روز چش تو چش شی باهام
چی میگی بهم توله گرگ مهراب
هیچی نگو همه حرفاتو از حفظم
نوشدارو بازم پس از مرگ سهراب
اینقد بخند که هیچکی باور نکنه
از درد داری میپیچی تو خودت
میگی منو میخای بعد هرزه گیری
کمربندت باز شه خر خودتی و خودت
دلم تنگه واسه خندهات
واسه زخمایی که رو تنم باز کردی
این سری تیغ میکشم روی رد اشکام
رو همه جاهایی که تو ی روز ناز کردی
کارتای تبریک گلای پوسیده
همه ته سیگارایی که ی روز پوسیده
به یاد گل یاس به یاد گل رز
ببین همه ی گلا تو خونه خشکیده
چند تا عکس تو اتاق نمیدم نشون هیچکسی
تموم عکساتو زدم رو دیوارا – وایو موزیک
با هیشکی رفت و آمد ندارم آخه غیرتی ام
نمیخام عکساتو ببینن روی دیوارا
ته کشید جوهر این خودکار تخمه حروم
شبا وقت خواب دفتر شعر پهلوم
هی میاد میره نفسی توی سینه
چقدر باید بخوابم تا چشام خوابتو ببینه
نمیبخشم تویی که ازم گذشتی و میری
نمیخشم تو که وقت رفتن اشکامو دیدی
میسوزه دلم واسه دلم که همش بازیچه بود
میسوزه دلم واسه آتیش عشقی که خوابید چه زود
ماه منظومه من مشتریت زیاد شد
اومدم جم و جورت کنم ولی نشد
اومدم خودمو ی کم خالی کنم
این شهر بی بارون یهویی دریا شد
ی روزی میخاستم شاه شطرنجت باشم
نشد هی بد میومد
الان تا وارد هر جایی میشم
همه به پام بلند میشن میگن که شاه اومد
دعا کن تو دعاهات میگیره
دعات گرفت همه زخمای من باز شد
میگفتی صداتو دوست ندارم دیگه
رفتی ی شهر عاشق صدام شد
گفته بودم بهت که هوامو داشته باش
که جدا نکنه ما رو چشمای حسود
بعد رفتنت همیشه ورد زبونمه
خداااا داغون تر نبود؟؟؟
خدافظ سیاهیا خداحافظ مادرم
خداحافظ عشق اول و آخرم
خداحافظ همه بود و نبود –
امشب خون گریه میکنم داغون تر نبود
همه شعرامو دزدیدن زخم خوردم
همه دار و ندارمو بردن زخم خوردم
همه خاطراتو بردن زخم خوردم
آخرش تو رو گرفتن از دلم دیگه مردم
گردنبندت مبارک گل دختر
گردنت بند کبودیای اون دیوثه
بازم رو بدنم ردای تیغو دیدی
میگی بمیرم اینکه که کار هر روزه
واسه من عشق تموم واسه من خونه تموم
پدر و مادر وصله احساس حروم
دیگه غیرت تموم دیگه دعوا تموم
دیگه برنگرد بهم اسمته راز پهلوم
نمیبخشم تویی که ازم گذشتی و میری
نمیخشم تو که وقت رفتن اشکامو دیدی
میسوزه دلم واسه دلم که همش بازیچه بود
میسوزه دلم واسه آتیش عشقی که خوابید چه زود 
بازنویسی تکست : از دوست عزیزم ماندانا
__________ 
لینک دانلود 

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.