موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام رفیق

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام رفیق

   Downloads new Music Shahab Ramezan Called Refigh 

دانلود آهنگ رفیق از شهاب رمضان

 Danlod ahange Refigh az Shahab Ramezan 

مرسی که موندی با من / پایه ی من بودی همیشه

یه رفیق مثل تو که باشه / آدم خسته نمیشه

  Danlod ahange Refigh Shahab Ramezan 

    لینک های دانلود

 

دانلود اهنگ با کیفیت اصلی

 

 

 

متن آهنگ رفیق از شهاب رمضان

مرسی که موندی با من پایه ی من بودی همیشه

یه رفیق مثل تو که باشه آدم خسته نمیشه

از همون روزی که تو مشتتو کوبیدی به مشتم

بهترین کسم شدی شدی مثل ستون پشتم

رفیق دمت گرم رفیق سرت سلامت

 

رفیق دمت گرم رفیق دردت برا من

 

لینک های دانلود

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت اصلی

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.