موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ امیر علی به نام حالت عجیب

دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام حالت عجیب
Download New Song By Amir Ali Called Halate Ajib 
دانلود آهنگ حالت عجیب از  امیر علی 
Danlod ahange Halate Ajib az Amir Ali 
متن آهنگ  امیر علی حالت عجیب
Danlod ahange  Amir Ali 
    لینک های دانلود 
متن آهنگ جدید امیر علی حالت عجیب

دلواپسه روزایه من نیستی دلواپسه روزایه تو میشم

با اینکه میدونی ولی میگم عاشقترین عاشقه تو میشم
روزایه من روزایه خوبی نیست دلتنگی دنیامو میلرزونه
از این چیزایی که سرم اومد هرکی و جایه من میترسونه
حالمو این روزا عوض نکن که عاشقه پریدنم این حسمو ازم نگیر که دلخوشه رسیدنم
من دلخوشم به بودنت این حالته عجیبیه وقتی نباشی پیشه من دنیا ته غریبیه

شعر آهنگ جدید امیر علی حالت عجیب

وقتی میفهمی گیر حرفاتم میری یه گوشه بی صدا میشی
وقتی بهت میگم دوست دارم بازم مثله دیوونه ها میشی
احساسه خوبیه ولی دارم بینه زمینو آسمون میرم
صد بار دلم میخواست که برگردم اما نمیتونم آخه گیرم

حالمو این روزا عوض نکن که عاشقه پریدنم این حسمو ازم نگیر که دلخوشه رسیدنم
من دلخوشم به بودنت این حالته عجیبیه وقتی نباشی پیشه من دنیا ته غریبیه


 لینک های دانلود 





برچسب‌ها : کد پیشواز آهنگ های امیر علی,پرشین موزیک,دانلود آهنگ جدید امیر علی حالت عجیب,دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام حالت عجیب,دانلود آهنگ جدید امیر علی,دانلود آهنگ جدید amir ali به نام halate ajib,دانلود آهنگ جدید amir ali,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ امیر علی حالت عجیب,دانلود آهنگ امیر علی به نام حالت عجیب,دانلود آهنگ amir ali,دانلود آهنگ,حالت عجیب دانلود آهنگ امیر علی,حالت عجیب,امیر علی,آهنگ جدید,آهنگ,pershian music,halate ajib download new song by amir ali,halate ajib download new song amir ali,halate ajib by amir ali,halate ajib,download new song by amir ali called halate ajib,download new song amir ali halate ajib,download new song,amir ali halate ajib,amir ali,دانلود آهنگ جدید امیر علی به نام حالت عجیب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.