موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ مهدی امینیان به نام همسفر کی شدی

دانلود آهنگ  مهدی امینیان به نام همسفر کی شدی با بالاترین کیفیت

ترانه: مهرزاد امیرخانی ؛ آهنگسازی: مرتضی پاشایی ؛ تنظیم: امین و امید

Download New Music By Mehdi Aminian Called Hamsafar Ki Shodi

 

عکس دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان با نام همسفر کی شدی

 

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان در دو کیفیت متفاوت


برای دانلود آهنگ  به ادامه مطلب برید

 
لینک دانلود

دانلود با کیفیت 320Kbps

Mehdi Aminian - Hamsafar Ki Shodi




متن آهنگ مهدی امینیان همسفر کی شدی

شبو بی خبری
منو در به دری
با کی رفتی بگو
کجا دل میبری
با کی سر به سری
دیونه
منو ترسو جنون
منو چشمایه خون
منو خاطره مون
اینو بازی ندون
حال عاشقی مون
تو بمون
حالا همسفر کی شدی
مگه عاشق من نبودی
زیر قولات زدی بی خودی
بی خودی
اگه بازی رو بردی ازم
یه چیزو بزار ساده بگم
دل ازت نبریده دلم
بی خودی
منو نامه و باد
منو زجر زیاد
دلت هر چی میخواد
با دلم راه نیا
ولی باز کی میاد
جای تو
منو پرسه زدن
شبو گریه من
همو دنیا بدن
با دل ساده من
بیا حرفی نزن
تو نرو
حالا همسفر کی شدی
مگه عاشق من نبودی
زیر قولات زدی بی خودی
بی خودی بی خودی
اگه بازی رو بردی ازم
یه چیزو بزار ساده بگم
دل ازت نبریده دلم
بی خودی

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان با نام همسفر کی شدی


لینک دانلود

دانلود با کیفیت 320Kbps

Mehdi Aminian - Hamsafar Ki Shodi


دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان با نام همسفر کی شدی



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.