موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ جدید عماد به نام فصل تازه

دانلود آهنگ جدید عماد به نام فصل تازه

Download New Song By Emad Called Fasle Tazeh

دانلود آهنگ  فصل تازه از عماد

Danlod ahange Fasle Tazeh Emad 

دانلود آهنگ عماد به نام فصل تازه

ترانه:نسترن رضایی

 

  

لینک دانلود

دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال 

متن ترانه عماد به نام فصل تازه

 امسالمو با تو شروع میکنم این بهترین روزایه زندگیمه

تو این بهاری که کنارم هستی قشنگ ترین ساعته عاشقیمه

این چندمین سالیه که تو رفتی این زندگی با تو پر از امیده

هر چی به جز خیاله آروم تو از تو خیاله ذهن من پریده

سفره ی هفت سینو برات میچینم امسالو با تو شروع میکنم

یه بار دیگه هم دارم کنارت تو فصل تازگی طلوع میکنم

سفره ی هفت سینو برات میچینم

امسالو با تو شروع میکنم

یه بار دیگه هم دارم کنارت

تو فصل تازگی طلوع میکنم

تو این بهار زندگیم پیشمی با بودنت هوای من تازه شد

چیزی تو دنیا وبرام کنارت قشنگ تر از بهار اینجا نشد

این لحظه ها تو خاطرم میمونه با تو تمومه لحظه هام بهاره

مثل تو توو دنیا فقط یکی هست ستارتم آسمونا نداره

سفره ی هفت سینو برات میچینم امسالو با تو شروع میکنم

یه بار دیگه هم دارم کنارت تو فصل تازگی طلوع میکنم

سفره ی هفت سینو برات میچینم

امسالو با تو شروع میکنم

یه بار دیگه هم دارم کنارت

تو فصل تازگی طلوع میکنم

لینک دانلود

دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال 



Download New Song ، Download New Song By Emad Called Fasle Tazeh ، Download New Song Emad Fasle Tazeh ، Emad ، Emad Fasle Tazeh ، Fasle Tazeh ، Fasle Tazeh by Emad ، Fasle Tazeh Download New Song By Emad ، Fasle Tazeh Download New Song Emad  ، آهنگ ، آهنگ جدید ، آهنگ شاد ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Emad ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید Emad ، دانلود آهنگ جدید Emad به نام Fasle Tazeh ، دانلود آهنگ جدید شاد ، دانلود آهنگ جدید عماد ، دانلود آهنگ جدید عماد به نام فصل تازه ، دانلود آهنگ جدید عماد فصل تازه ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ عماد به نام فصل تازه ، دانلود آهنگ عماد فصل تازه ، عماد ، فصل تازه ، فصل تازه دانلود آهنگ عماد ،  موزیک 444 ، کد پیشواز آهنگ های عماد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.