موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ ۲۵ باند دوست دارم این کارارو

دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند – دوست دارم این کارارو

 دانلود آهنگ جدید و زیبای ۲۵ باند – دوست دارم این کارارو با کیفیت بالا

آهنگ بسیار زیبای ۲۵ باند با دو کیفیت عالی و متفاوت



برای  دانلود آهنگ  به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند –دوست دارم  این کارارو

لینک دانلود 

****

دانلود اهنگ 25باند


 دانلود آهنگ جدید و زیبای ۲۵ باند – دوست دارم با کیفیت بالا


موزیک جدید و زیبای دوست دارم این کارارو از ۲۵ بند به همراه پخش آنلاین

متن آهنگ ۲۵ باند به نام دوست دارم این کارارو :

دستت دور گردنم که هست
زندگی دیدن داره
هرچی غصه تو دلم که هست
با تو خندیدن داره
پیش تو میشینه از پیش تو جایی نمیره
اونی که تو رو دید نگاشو به کسی نمیده
وقتی که چشام نمی تونه جایی رو ببینه
بغله تو امن ترین جای زمینه

من فقط با تو دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو

دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند دوست دارم این کارارو

من به تو بیشتر از همه دلبستم
هرشب از عطر تن تو مستم
تا همیشه با دل تو همدستم
تا یادم میاد عاشقت هستم
غم از دلم میره
چشمات حرفشو میگه
یه لحظه ام دیره
واسه ندیدنت دیگه

من فقط با تو دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو
من فقط با تو حالم خوبه خوب
چشماتم رومه زوم
دوست دارم این کاراتو
دوست دارم این کارارو
دوست دارم این کارارو

تکست آهنگ دوست دارم این کارارو ۲۵ باند




لینک کمکی 

******

دانلود اهنگ 25 باند




لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.








نظرات 1 + ارسال نظر
رامین شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 06:03

خیلی خوب می خونن خیلی باله

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.