موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ فاطمه به نام قناری

 دانلود آهنگ جدید و زیبای فاطمه به نام قناری  با کیفیت بالا
آهنگ بسیار زیبای فاطمه با دو کیفیت عالی و متفاوت

دانلود موزیک جدید فاطمه به نام قناری  از رسانه پرشین موزیک

 Download New Music By Fatemeh Called Ghanari


خواننده:فاطمه
نام آهنگ:قناری
ملودی:دانلود آهنگ جدید فاطمه به نام قناری
تنظیم:سعید سام
میکس و مسترینگ:سعید سام

********************

برای  دانلود آهنگ  به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


لینک دانلود اهنگ قناری

دانلود آهنگ 128


متن آهنگ قناری از فاطمه

ای دوای دردم قناری کوچولوی زردم قناری
پرنده خوشگل من محرم راز دل من
چرا بی قراری قناری عاشق بهاری قناری
ای شوخ و شنگم قناری مرغک قشنگم قناری
دلم میخواد شادت کنم از قفس آزادت کنم
مست و بی پروا بپری تو کوه و صحرا بپری
چرا بی قراری قناری عاشق بهاری قناری
ای شوخ و شنگم قناری مرغک قشنگم قناری
چرا بی قراری قناری عاشق بهاری قناری
ای شوخ و شنگم قناری مرغک قشنگم قناری
ای دوای دردم قناری کوچولوی زردم قناری
پرنده خوشگل من محرم راز دل من
چرا بی قراری قناری عاشق بهاری قناری
ای شوخ و شنگم قناری مرغک قشنگم قناری
دلم میخواد شادت کنم از قفس آزادت کنم
مست و بی پروا بپری تو کوه و صحرا بپری
چرا بی قراری قناری عاشق بهاری قناری
ای شوخ و شنگم قناری مرغک قشنگم قناری
چرا بی قراری قناری عاشق بهاری قناری
ای شوخ و شنگم قناری مرغک قشنگم قناری
♫♫♫♫
ای دوای دردم قناری کوچولوی زردم قناری
پرنده خوشگل من محرم راز دل من
چرا بی قراری قناری عاشق بهاری قناری
ای شوخ و شنگم قناری مرغک قشنگم قناری
دلم میخواد شادت کنم از قفس آزادت کنم
مست و بی پروا بپری تو کوه و صحرا بپری
چرا بی قراری قناری عاشق بهاری قناری
ای شوخ و شنگم قناری مرغک قشنگم قناری
چرا بی قراری قناری عاشق بهاری قناری
ای شوخ و شنگم قناری مرغک قشنگم قناری


_____________________________________________________________________


لینک کمکی اهنگ فاطمه قناری



دانلود اهنگ فاطمه قناری




لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

________________________________________________






نظرات شما
# لطفا قبل از ارسال نظر محتوای مطلب را با دقت مطالعه فرمایید
# نظرات شما پس از تایید و پاسخ نمایش داده می شود
# 50 نظر آخر فقط نمایش داده شده است
# توجه داشته باشید که آدرس ایمیل با www. شروع نمیشود
# حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد کنید تا بلافاصله پس از اینکه پاسخ شما را دادیم با ایمیل به شما اطلاع دهیم
# لطفا قبل از ارسال نظرات خود، نظرات دیگران را نیز مطالعه فرمایید، ممکن است جواب شما به کاربری دیگر داده شده باشد
# بعضی کاربران به علت استفاده نکردن از نسخه مناسب نرم افزار Internet Download Manager هنگامی که دانلود به 99 درصد میرسد به مشکل برمیخورند و توصیه میشود که از نرم افزار مدیریت دانلود دیگری استفاده کنید یا آخرین ورژن این نرم افزار را نصب کنید
# به سوالات در مورد زمان انتشار زیرنویس فارسی پاسخی داده نمیشود




 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.