موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ جدید همیشه عاشقتم از قیصر

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای قیصر به نام همیشه عاشقتم دانلود آهنگ جدید همیشه عاشقتم از قیصر

دانلود آهنگ شاد جدید قیصر بنام همیشه عاشقتم با لینک مستقیم

Download New Music Gheysar – Hamishe Asheghetam

( آهنگ شاد قیصر با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸)


برای  دانلود آهنگ  به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


لینک دانلود اهنگ همیشه عاشقتم


باکس دانلود


دانلود هنگ با کیفیت اورجینال


متن آهنگ همیشه عاشقتم از قیصر

وقتی خوشحالم و شاد وقتی میگیره دلم وقتی که کنارمی یا که تو دوری ازم همیشه عاشقتم
توی روز توی شب توی ارامش و تب مثل اشک تو چشام مثل لبخند رو لب همیشه عاشقتم
همیشه عاشقتم تو ازم نپرس چرا تو رو خیلی دوست دارم اینو میدونه خدا
که برام نفس تویی عشق بی حوس تویی اونی که به چشم من بهتر از همه است تویی
همیشه عاشقتم همیشه عاشقتم ارزومه تو بگی که منم تو دلتم

==» تکست اهنگ همیشه عاشقتم از سایت بهترانه «==

توی برد و تو شکست تو دلم عشق تو هست توی دنیام عشق تو مثل دنیای دیگست
تو تمام لحظه هام حتی وقتی که شبام از ستاره خالیه تو رو میبینه چشام
چون برام نفس تویی عشق بی حوس تویی اونی که به چشم من بهتر از همه است تویی
همیشه عاشقتم همیشه عاشقتم ارزومه تو بگی که منم تو دلتم

قیصر همیشه عاشقتم




لینک کمکی


دانلود آهنگ با کیفیت 128




____________________________________________


لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.











نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.