موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام من دیوانه

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام من دیوانه

دانلود موزیک جدید احسان خواجه امیری به نام من دیوانه  از رسانه موزیک 444

 Download New Music By Ehsan Khajeh Amiri Called Mane Divane


برای  دانلود آهنگ  به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


لینک های دانلود


دانلود آهنگ 320



متن آهنگ من دیوانه از احسان خواجه امیری

 

هرکه هستی باش می پرستی باش
دل نبستی باش
مهر من افتد به دلت ای کاش
ای لبت باده مستی ساده
درد آماده داغ تبت بر تنم افتاده
ای حریق تنت جان مرا سوخته
ای لبت طعم عسل را به من آموخته
نقش اندام مرا از تو تراشیدن
ای چو پیراهن من بر تن من دوخته
هرکه هستی باش می پرستی باش
دل نبستی باش مهر من افتد به دلت ای کاش
ای لبت باده مستی ساده
درد آماده داغ تبت بر تنم افتاده
♫♫♫♫
موج گیسوی تو دستان مرا غرق کرد
با نگاه تو نگاهم به جهان فرق کرد
شرح دل دادگی‌ام را همه فهمیدند
حال من را همه از چشم تو پرسیدند
منِ دیوانه شوم افسانه چو شبی
ز طرب بزنم خرمن گیسوی تو را شانه
چو شبی ز طرب بزنم خرمن گیسوی تو را شانه
هرکه هستی باش می پرستی باش
دل نبستی باش
مهر من افتد به دلت ای کاش
ای لبت باده مستی ساده
درد آماده داغ تبت بر تنم افتاده
هرکه هستی باش می پرستی باش
دل نبستی باش
مهر من افتد به دلت ای کاش
ای لبت باده مستی ساده
درد آماده داغ تبت بر تنم افتاده

**************************

لینک کمکی


دانلود آهنگ با کیفیت 320




لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.





 دانلود آهنگ احسان خواجه امیری من دیوانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.