موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ جدید مهدی پوران تصویر خنده هات

دانلود آهنگ جدید  مهدی پوران تصویر خنده هات

آهنگ جدید مهدی پوران تصویر خنده هات

با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین

Download New Music Mehdi Pouran Tasvire Khandehat

ترانه . آهنگ : مهدی پوران | گیتار الکتریک : مجید جوان

تنظیم . میکس و مسترینگ : امیر حیدری

دانلود آهنگ جدید مهدی پوران تصویر خنده هات

متن آهنگ جدید مهدی پوران تصویر خنده هات


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 لینک دانلود


دنیا ماله تو فقط برای تو میدونی قلبه من میزنه
تصویر خنده هات همیشه با منه روزام بی تو سخت میگذره
حرفم اینه که دلم به کی بگه دوست دارم من تا پای جون
هر چی ازم بخوای برات میذارم فقط نرو پیشم بمون

قلبم بی تو میگیره بهونتو میگیره تویی که تا ابد عشقه منی
هیشکی واسم تو دنیا یه درصدت نمیشه تو تنها عشقی که تو سرنوشتمی

قلبم بی تو میگیره بهونتو میگیره تویی که تا ابد عشقه منی
هیشکی واسم تو دنیا یه درصدت نمیشه تو تنها عشقی که تو سرنوشتمی

شعر آهنگ جدید مهدی پوران تصویر خنده هات

کم نمیذارم برات خودم میشم فدات تو تنها صاحبه قلبه منی
من باهات میشم یه عشق بگو توو سرنوشت تو تنها تکیه گاه منی

قلبم بی تو میگیره بهونتو میگیره تویی که تا ابد عشقه منی
هیشکی واسم تو دنیا یه درصدت نمیشه تو تنها عشقی که تو سرنوشتمی

قلبم بی تو میگیره بهونتو میگیره تویی که تا ابد عشقه منی
هیشکی واسم تو دنیا یه درصدت نمیشه تو تنها عشقی که تو سرنوشتمی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.