موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود آهنگ بیژن مرتضوی به نام عزیزم

دانلود آهنگ بیژن مرتضوی به نام عزیزم  با بالاترین کیفیت

ترانه: امیر شیرازی ؛ آهنگسازی: بهادر فرهنگ ؛ تنظیم, میکس و مستر: مهرداد احمدزاده

Download New Music By Bijan Mortazavi Called Azizam 

 

دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی در دو کیفیت متفاوت 


لینک های دانلود
 

دانلود اهنگ  با کیفیت 320Kbps 



متن آهنگ جدید بیژن مرتضوی عزیزم

یه احساس قشنگه مثه رویا همون لحظه که من تو رو میبینم
خود آرامشه اون لحظه ای که میام پیشت کنار تو میشینم
نمیدونی چه عشقی داره وقتی نگامون تو نگاه هم میفته
یه حالت عجیبی تو نگاهته تا حالا کسی اینو به تو گفته

عزیزم تمام هستیه من دلم میخواد همیشه باشی پیشم
یکی یک دونه ی زندگیه من با دیدنه تو من آروم میشم

عزیزم تمام هستیه من دلم میخواد همیشه باشی پیشم
یکی یک دونه ی زندگیه من با دیدنه تو من آروم میشم

شعر آهنگ جدید بیژن مرتضوی عزیزم

واسه اینکه همیشه ماله من شی نمیدونی چه سختی ها کشیدم
من از تو جز محبت و صداقت تو این دنیا دیگه چیزی ندیدم
من از خدا دیگه چیزی نمیخوام همینکه تو رو دارم دیگه بسه
میتونی تو بفهمی حسمو از لبخندی که رو لبام نشسته

عزیزم تمام هستیه من دلم میخواد همیشه باشی پیشم
یکی یک دونه ی زندگیه من با دیدنه تو من آروم میشم

عزیزم تمام هستیه من دلم میخواد همیشه باشی پیشم
یکی یک دونه ی زندگیه من با دیدنه تو من آروم میشم

یه احساس قشنگه مثه رویا همون لحظه که من تو رو میبینم
خود آرامشه اون لحظه ای که میام پیشت کنار تو میشینم
نمیدونی چه عشقی داره وقتی نگامون تو نگاه هم میفته
یه حالت عجیبی تو نگاهته تا حالا کسی اینو به تو گفته

عزیزم تمام هستیه من دلم میخواد همیشه باشی پیشم
یکی یک دونه ی زندگیه من با دیدنه تو من آروم میشم

عزیزم تمام هستیه من دلم میخواد همیشه باشی پیشم
یکی یک دونه ی زندگیه من با دیدنه تو من آروم میشم


لینک دانلود


دانلود اهنگ  با کیفیت 320Kbps 




توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده
بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.