موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

دانلود ترانه تردید با صدای شادمهر عقیلی

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام تردید

 


http://zibasazeaisan.blogfa.com/ 

دانلود ترانه تردید با صدای شادمهر عقیلی

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام تردید

 

لینک دانلود

ترانه تردید با صدای شادمهر عقیلی

 

    با تموم یکدلی تو بمون برای من                  دودلی هامو ببخش بگذر از خطای من

 

اگه تردید به عشق خیمه زد تو باورم           اگه فکر رفتن تو گذشته از سرم

 

تو دلیل بودنی تویی اون اوج نیاز                  روی قله ی دلت واسه من خونه بساز

 

لحظه‌ی ندیدنت آخر راه منه                        پل برگشتنمو هجرت تو می شکنه

 

تو عبور صخره‌ها از خودم که بگذرم             ولی دستای تو رو عاشقونه می‌ برم

 

تو ستاره‌ای برام بی تو شب تاریکیه            تو سکوت چشم تو دیگه خوندنم چیه

 

چی میشد عاقبتم بی تو این همه نگاه        روی تردید دلم  خط بکش خط سیاه

 

چی میشد عاقبتم بی تو این همه نگاه        روی تردید دلم  خط بکش خط سیاه

 منبع: http://www.nikanmusic.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.