موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی
موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی  با دوبله فارسی

موزیک 444 - دانلود فیلم های خارجی با دوبله فارسی

موزیک 444

هــے غـَریبـــ♥ــــﮧ


هــے غـَریبـــ♥ــــﮧ


 
هــے غـَریبـــ♥ــــﮧ


 شـَب ِ عـــــــروسے کــــــــت و شلـــــــــوار سیــــــآهش رآ بـــــﮧ او بپـُوشــآטּ

رنـگ ِ سیـــــــآه بـﮧ مـَـرد ِ مـَـטּ خـیـــــلے مے آیـَد

بـَند کـــــــروآتـش رآ خـــــــودت ســــــفت کــــــטּ

ایــטּ کــــــــآر رآ دوســــــــــت دآرد

وقـتے دستــــــــــآنت رآ مـــــے گیــــــرد

 خـُـــــــودت رآ در آغـــــــوش ِ او بے انـدآز

بــآ ایــــــــטּ کـــــــآر احســـــــآس ِ آرآمـــــــش مے کــُند

زَحمـَت ِ تــآج ِ عـــــــــَروس رآ نــَکش

سـَلیــــــقـﮧ اش رآ خــــُـوب مے دآنـَم ، برایــــت گـِرفتـﮧ اسـت

خـُلآصـﮧ کـُنم غـَریبـــ♥ـــﮧ

جــآטּ ِ تـُـو و جــآטּ ِ مـَـرد ِ مـَـטּ



هر وقت فهمیدی

هر وقت فهمیدی

هر وقت فهمیدی هر دختری ک دوستت شد دوست دخترت نیست... هر وقت فهمیدی برای جواب سلام یه دختر باید به یه علیک محترمانه فکر کنی نه یه مکان خالی ... هر وقت فهمیدی هر دختری باهات شوخی میکنه و راحته باهات حتما معنیش این نیست می خواد بهت پا بده... هر وقت فهمیدی برای بودن با یه دختر باید مرد باشی ن نر... هر وقت فهمیدی عشقت باید پاک باشه ن بین پاهات ... هر وقت فهمیدی وقتی دختری به تو اجازه بوسیدن داد باید با عشق پیشونیش رو ببوسی ن زارت بری سراغ لباش ... هر وقت فهمیدی باید به یک دختر عشقت رو ثابت کنی وگرنه توقع بی جاییه که همون روز اول باهات صمیمی بشه... هر وقت حرفای منو فهمیدی اون وقت میتونی روی همراهی و هم دلی یه جنس مخالف حساب کنی

دلم خیلی گرفته خــــــــــــدا


دلم خیلی گرفته خــــــــــــدا

 

دلم خیلی گرفته خــــــــــــدا
چقدر امروز از خودم بدم اومد، از اینکه چندین سال دوسِت داشتم
و من تازه امروز فهمیدم لایق دوست داشتن نبودی . . .
چه شب هایی که با فکر تو خوابیدم و صبح با یاد تو بیدار شدم
اما حالا پیش احساسم و دلــم چقدر خجالت زده ام !
ولی نمی دونم چرا نمی تونم ازت متنفر باشم ... نمی دونم ... !
دلم خیلی گرفته . . . خیلـــــــــــــــــــــــی

دانلود موزیک ویدیو فوق العاده زیبای جمشید و باران


جمشید و باران به نام حس عاشقی

«  فوق العاده زیبای  به نام حس عاشقی »

 

 

Music Video Jamshid Feat Baran - Hese Asheghi (360).mp4

به درخواست دوست عزیز خانوم نیشا

دانلود موزیک ویدیوجمشید و باران

وقتی که نیستی


وقتی که نیستی

بادیدن هر صحنه عاشقانه ای

احساس یک پرانتز را دارم

که همه ی اتفاقات خوب خارج از آن می افتد

 
 
arg7fywzoa499vgbzdyk متن های کوتاه و زیبای عاشقانه همراه با عکسهایی رمانتیک
 
 
bosakam.blogfa.com :منبع

نمی خواهم عُــمری به این امید باشَـــ ـــ ـم


یادتـــــ ــ ـ را جا گذاشتــــ ـــ ـی..

نمی خواهم عُــمری به این امید باشَـــ ـــ ـم

که برای بُردنَش بر می گردی ..

jbaymzn47yho1y1yyw متن های کوتاه و زیبای عاشقانه همراه با عکسهایی رمانتیک
 
 
دفتری بود که گاهی من و تو

می نوشتیم در آن

از غم و شادی و رویاهامان

از گلایه هایی که ز دنیا داشتیم

من نوشتم از تو:

که اگر با تو قرارم باشد

تا ابد خواب به چشم من بی خواب نخواهد آمد

که اگر دل به دلم بسپاری

و اگر همسفر من گردی
من تو را خواهم برد تا فراسوی خیال
تا بدانجا که تو باشی و من و عشق و خدا!!!
تو نوشتی از من:
من که تنها بودم با تو شاعر گشتم
با تو گریه کردم
با تو خندیدم و رفتم تا عشق
نازنیم ای یار
من نوشتم هر بار
با تو خوشبخترین انسانم…
ولی افسوس
مدتی هست که دیگر نه قلم دست تو مانده است و نه من!!!
 
bosakam.blogfa.com :منبع

کاش در کودکی می ماندیم

کاش در کودکی می ماندیم

کاش همیشه در کودکی می ماندیم
تا به جای دلهایمان
سر زانوهایمان زخمی میشد!…
 
 
ji43f8uzln5s1kfr868u متن های کوتاه و زیبای عاشقانه همراه با عکسهایی رمانتیک
 
bosakam.blogfa.com :منبع


گاهی فقط،


خواستن ،همیشه توانستن نیست
گاهی فقط،
داغ بزرگی است
که تا ابد بر دلت می ماند
 
rch5rrtfog4xw8r04wy متن های کوتاه و زیبای عاشقانه همراه با عکسهایی رمانتیک
 
 
bosakam.blogfa.com :منبع

دیدنت دشوار است


دیدنت دشوار است

من که به معجزه ی عشق ایمان دارم
می کشم
آخرین دانه ی کبریتم را در باد

هر چه بــــــادا بــــــــــاد!

 
 
ifygxck0uctni119bhdy متن های کوتاه و زیبای عاشقانه همراه با عکسهایی رمانتیک
  
 
خواستن ،همیشه توانستن نیست
گاهی فقط،
داغ بزرگی است
که تا ابد بر دلت می ماند

من چقدر ساده ام



اومدی شبیه بارون دله من خسته خاکه
واسه اون نم نمه چشمات ، نمیدونی چه هلاکه
نمی دونی ، نمیدونی واسه من چقدر عزیزی
شایدم می دونی اما منو باز به هم میریزی
نمی دونم چی رازیه که تو چشمات خونه کرده
هر چی هست اونقدر قشنگه که منو دیوونه کرده
 
 
 
v67clajdndn5smz3a18r متن های کوتاه و زیبای عاشقانه همراه با عکسهایی رمانتیک
 
 
 
قطار می رود….تو می روی….. تمام ایستگاه می رود…………
و من چقدر ساده ام که سالهای سال ،در انتظار تو
کنار این قطار رفته ایستاده ام
و همچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام

وقتی تو جواب‌ میدهی

درد و دل با خدا..(تصاویر)

وقتی تو جواب‌ میدهی،
دانه‌دانه‌ اشک‌هایمان‌ را پاک‌ میکنی
و یکی یکی غصه‌ها را از دلمان‌ برمیداری
گره‌ تک‌تک‌ بغض‌هایمان‌ را باز میکنی
و دل‌ شکسته‌مان‌ را بند میزنی
سنگینی ها را برمیداری
و جایش‌ سبکی میگذاری و راحتی؛
بیشتر از تلاشمان‌ خوشبختی میدهی
و بیشتر از حجم لب‌هایمان، لبخند


دانلود آهنگ جدید گروه The SMS به نام زوم



آهنگ جدید گروه The SMS به نام زوم

دانلود آهنگ جدید گروه The SMS به نام زوم

دانلود آهنگ جدید گروه The SMS به نام زوم

دانلود آهنگ جدید گروه The SMS به نام زوم با بالا ترین کیفیت



ادامه مطلب ...

فول فریدون فروغی



فول فریدون فروغی

زنده یاد فریدون فروغی 

 

 فریدون  فروغی   ( زاده ۹ بهمن ۱۳۲۹ هجری خورشیدی در تهران – درگذشت ۱۳ مهر ۱۳۸۰ هجری خورشیدی ) آهنگساز، نوازنده (گیتار، پیانو، درامز ) از خوانندگان مشهور موسیقی پاپ ایرانی است . فریدون فروغی صاحب حنجره پر توان پاپ که تاکنون به مانند او نیامده . در این پست به یاد خاطره این هنرمند بزرگ ایران زمین مجموعه ای از آثار وی را جهت دانلود قرار داده ایم که امیدوارم مورد پسند شما دوستداران این هنرمند همیشه محبوب واقع شود .

 روحت شاد یادت گرامی آوای صدا ایران


 
ادامه مطلب ...

دانلود آهنگهای قدیمی زیر خاکی

 

آهنگهای قدیمی زیر خاکی

آهنگهای قدیمی زیر خاکی 

برای دوستان امید وارم خوشتون بیاد

برای دانلود ب ادامه مطلب برید

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ قدیمی سیمین غانم



 آهنگ قدیمی بسیار زیبا و دلنشین گل گلدون با صدای سیمین غانم + متن ترانه |

Simin Ghanem   Gol E Goldoon www.Dostpersian.ir دانلود آهنگ قدیمی گل گلدون با صدای سیمین غانم

ادامه مطلب ...